Tylko 690 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 przegrała z konkurencją

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” wiosną br. oglądało średnio 693 tys. widzów. TVP1 w czasie jego emisji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Tylko 690 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 przegrała z konkurencją
Jan Pospieszalski, fot. TVP

Publicystyczny program „Warto rozmawiać” nadawany był we wtorki o 21.25, w okresie od 1 marca do 28 czerwca br. W tym okresie audycję oglądało średnio 693 tys. widzów, co przełożyło się na 5,16 proc. udziału w grupie 4+ i 3,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą widownię zgromadził odcinek z 15 marca br., który śledziło 1,03 mln widzów. Poświęcony był on nakręcającej się w sieci, w parlamencie i na ulicach wojnie polsko-polskiej. Wśród gości w studiu byli m.in. prof. Jadwiga Staniszkis i Bronisław Wildstein.

Top 3 odcinki programu Jana Pospieszalskiego

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” przegrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem w tym czasie była TVP2, emitująca końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu, „Magazyn Expressu Reporterów” i filmy fabularne, co przełożyło się na 18,37 proc. udziału. Drugi był TVN („Agent Gwiazdy” i filmy; 11,05 proc.), a trzeci - Polsat („Powiedz tak!” i filmy; 9,15 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVP2, Polsat i Jedynka.

Widownia konkurencji w czasie „Warto rozmawiać”

Jan Pospieszalski przez ostatnie cztery lata prowadził program „Bliżej”, emitowany w TVP Info w czwartki o 22.30. W okresie od września ub.r. do końca lutego br. oglądało go średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie 16-49.

Z kolei wcześniejszy flagowy publicystyczny program Telewizji Polskiej „Tomasz Lis na żywo” w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 7 września ub.r. do 25 stycznia br.) oglądało w TVP2 średnio oglądało 2,18 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,80 proc. i 9,95 proc. udziału.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 10,19 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"