Tymbark w reklamie znów zachęca by dać coś od siebie na święta (wideo)

W telewizji, kinach, internecie i w bankomatach ruszyła świąteczna kampania marki Tymbark (Maspex Wadowice), która tak jak rok temu zachęca by w tym okresie dać coś od siebie. Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare.

km
km
Udostępnij artykuł:

Świąteczny spot Tymbarku - ten sam, który marka wykorzystała przed rokiem - pokazuje historię małego chłopca, który na święta chce spełnić swoje marzenie i zbiera kieszonkowe na nową parę piłkarskich korków. Drobne kwoty otrzymywane za wykonane dla bliskich prace domowe zbiera skrupulatnie do skarbonki. Jednak ponieważ jego mama jest w ciąży, kupuje buciki dla swojego przyszłego brata lub siostry, a inspiruje go do tego hasło "Daj coś od siebie" pod kapslem butelki Tymbarku.

Na końcu reklama odwołuje się do konkursu realizowanego przez Tymbark na stronie dajcosodsiebie.pl.

Reklama będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Poza tym kampania Tymbarku pojawi się w kinach, serwisach VOD, na YouTube, banerach w internecie oraz w social media. Ponadto w bankomatach pojawi się animacja nawiązująca do świątecznej komunikacji marki.

Kreacją reklam zajęła się agencja Brainbox. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele