Ubezpieczenie posagowe życiowej WARTY nagrodzone

TUnŻ WARTA znalazło się w gronie laureatów XVII edycji ogólnopolskiego konkursu EUROPRODUKT. Nagrodzone zostało Indywidualne Ubezpieczenie Posagowe KOLOROWA PRZYSZŁOŚĆ. Towarzystwo zostało również wyróżnione nagrodą specjalną za działalność marketingowo – reklamową.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tytułem EUROPRODUKT wyróżniane są produkty, usługi i inicjatywy, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesne technologie, ciekawą ofertę, dążenie do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi klientów spełniają oczekiwania rynku europejskiego. Organizatorem konkursu jest Polskie Towarzystwo Handlowe, a patronują mu Ministerstwo Gospodarki i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Przyznana nagroda jest dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem, że oferowane przez WARTĘ ubezpieczenie posagowe „Kolorowa przyszłość” spełnia oczekiwania rynku. Staraliśmy się stworzyć elastyczny produkt, który jak najlepiej wpisałby się w potrzeby osób chcących zadbać o finansową przyszłość dziecka. Cieszymy się, że nasze starania zostały doceniane przez kapitułę konkursu –powiedziała odbierając nagrodę Anna Jarosiewicz - Łuka, Dyrektor Biura Zarządzania Produktami w TUnŻ WARTA.

Nagrodzone w konkursie Indywidualne Ubezpieczenie Posagowe KOLOROWA PRZYSZŁOŚĆ to specjalny program skierowany do osób, które troszczą się o przyszłość dziecka. Polisę mogą wykupić nie tylko rodzice i rodzina dziecka, ale także osoby z nim nie spokrewnione. Ubezpieczenie łączy ochronę ubezpieczeniową z oszczędzaniem. Świadczenie wypłacone po osiągnięciu przez dziecko określonego wieku (wg wyboru 18 lub 25 lat) ułatwi dziecku start w dorosłe życie – np. pokryje wydatki związane z jego edukacją lub innymi potrzebami wynikającymi z usamodzielniania się np. zakupem mieszkania. Ochrona ubezpieczeniowa zapewni dziecku finansowe zabezpieczenie w przypadku śmierci lub inwalidztwa osoby, która wykupiła ubezpieczenie. Przy zawieraniu umowy oraz w każdą jej rocznicę można rozszerzyć zakres ochrony o wiele dodatkowych opcji.

To już drugi EUROPRODUKT w kolekcji życiowej WARTY. W 2008 r. tytuł ten otrzymało Indywidualne Ubezpieczenie na Życie „ŻYCIOWY PLAN”

Kapituła tegorocznej edycji konkursu przyznała również WARCIE nagrodę specjalną za profesjonalną działalność marketingowo – reklamową firmy i promocję produktów.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online