Udany rok Event PR

Agencja Event Public Relations uzyskała w roku 2004 znakomite wyniki finansowe – przychody z honorariów wzrosły o 45% i przekroczyły 1 mln euro

madz
madz
Udostępnij artykuł:

Na tak spektakularny sukces złożyło się kilka elementów. Przede wszystkim owoce przyniosła strategia dywersyfikacji produktów i rozwój w sektorze special events, ze szczególnym uwzględnieniem imprez incentive, które są ważnym elementem internal PR w korporacjach. Obecnie eventy są, obok relacji z mediami, drugą stabilną bazą przychodów agencji. Kolejnym czynnikiem było pozyskanie kilku nowych strategicznych klientów, jak choćby koncern 3M Polska czy firma farmaceutyczna Sankyo. Trzecim wreszcie rozwój działalności w nowych branżach, jak choćby wydawnicza, wnętrzarska, odzieżowa, środków ochrony roślin czy usługowa. Dodatkowym stymulatorem były sprzyjające czynniki zewnętrzne – ogólny wzrost rynku PR i coraz większa popularność tego typu usług wśród polskich przedsiębiorstw - czytamy w komunikacie nadawcy.

W minionym roku agencja zrealizowała ok. 100 projektów PR, m.in. akcję „Tajemniczy Mag” z koncernem farmaceutycznym Wyeth, promocję książki Marty Fox „Coraz mniej milczenia”, piknik „Witamy w latach 30-tych dla PPL” czy akcje: „Zdrowe nogi – lepsze życie” oraz „Pokonać ból ruchem” dla firmy farmaceutycznej Sankyo. Rozpoczęła też realizację własnego projektu „Event Bowling Cup” (liga kręgli dla dziennikarek prasy kobiecej), który będzie kontynuowany w 2005 roku.

madz
Autor artykułu:
madz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu