'Ujawniamy prawdę o SKOK'

Agencja Media SKOK przeprowadza w listopadzie i grudniu drugą część kampanii reklamowej pod hasłem 'Ujawniamy prawdę o SKOK'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zleceniodawcą kampanii jest Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa. Do akcji przyłączył się największy SKOK w Polsce, noszący imię Franciszka Stefczyka, uzupełniając przekaz o swoją ofertę produktową. Media SKOK koordynuje obie kampanie. Wszystkie działania  w ich ramach trwać będą od początku listopada – najpierw billboardy, mobile i reklama na środkach komunikacji miejskiej – do początku grudnia. Łącznie użytych zostanie między innymi 1000 tablic  504 x 238 w 40 miastach, ponad 200 autobusów w 10 ośrodkach miejskich.

27 listopada rozpocznie się emisja spotów reklamowych w TVP 1,2,3, TV4, Polsacie i TV Trwam a tydzień wcześniej kampania prasowa w kilkunastu tytułach m.in. reklamy ukazywać się będą w Dzienniku, Fakcie, Naszym Dzienniku, Super Expressie, Gościu Niedzielnym, prasie regionalnej. Całościowy budżet obu kampanii wynosi około 3 milionów złotych. Przy realizacji kampanii Media SKOK współpracuje w segmencie reklamy tranzytowej Business Consulting Media Miejskie oraz Stroer Media.

Media SKOK działa od maja 2005 roku. Przeprowadziła już kilka kampanii na zlecenie Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, SKOK-u im. Franciszka Stefczyka, Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SKOK S.A., SKOK Ubezpieczeń oraz mniejszych akcji na zlecenie kilku SKOK-ów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim