UM przejmuje od MEC obsługę mediową Accenture

Firma konsultingowa i outsourcingowa Accenture rozpoczyna współpracę z domem mediowym UM (IPG Mediabrands) w zakresie globalnej obsługi mediowej. Tym samym po 30 latach tego klienta traci dom mediowy MEC.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
UM przejmuje od MEC obsługę mediową Accenture

UM zajmie się tworzeniem spersonalizowanych, wielokanałowych strategii mediowych oraz optymalizacją mediów cyfrowych, mobilnych i społecznych dla Accenture. Będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów dla firmy.

- Współpracując z UM będziemy używać śmiałych, innowacyjnych sposobów na różnych platformach i w różnych kanałach, by dotrzeć i angażować klientów, rekrutów i ludzi Accenture na całym świecie - zapowiada Roxanne Taylor, chief marketing&communications officer w Accenture.

UM przejmuje globalną obsługę mediową Accenture od domu mediowego MEC, który dla tego koncernu pracował od 1987 roku.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska