United Label zaprezentuje datę premiery Eldest Souls na targach E3

United Label, globalny wydawca gier podsumował wyniki za 2020 r. oraz zapowiedział ogłoszenie daty premiery nadchodzącej pozycji wydawniczej – Eldest Souls. Gracze poznają dokładną datę premiery gry na największych corocznych targach branży gier na świecie E3, które odbędą się 12-15 czerwca w formule online. Jednocześnie rozpocznie się intensywna globalna kampania promocyjna tytułu. W minionym roku spółka odnotowała przychody w wysokości ponad 1 mln zł, przy zysku netto na poziomie 182 tys. zł. Całość ubiegłorocznych przychodów stanowiły wpływy ze sprzedaży pierwszej gry z portfolio wydawcy – Röki, na platformie PC i Nintendo Switch.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Bardzo się cieszę, że możemy już konkretnie zapowiedzieć tak wyczekiwaną przez graczy i inwestorów informację. Trwają ostatnie prace nad grą, a na targach E3 podamy dokładną datę premiery Eldest Souls – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Eldest Souls to gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Premiera gry będzie przeprowadzona na wszystkich kluczowych platformach w tym samym czasie. Wishlista, na dzisiaj, tego tytułu gromadzi blisko 100 tys. zainteresowanych graczy. 

- Rok 2020 był dla United Label udany oraz niezwykle intensywny. W pierwszej połowie roku skupialiśmy się na działaniach budujących rozpoznawalność gry Röki zarówno w social mediach, jak i wśród społeczności graczy – komentuje Tomasz Litwiniuk. W drugiej połowie lipca ub. r. spółka przeprowadziła premierę Röki na PC, a w październiku 2020 r. na konsolę Nintendo Switch. Gra zebrała bardzo dobre recenzje zarówno od krytyków jak i graczy, a w marcu 2021 r. osiągnęła próg rentowności. Obecnie na wishliście grę ma ponad 126 tys. graczy.

 Jednocześnie prowadzone były prace zmierzające do przeprowadzenia subskrypcji akcji i wprowadzenia spółki na giełdę NewConnect, co miało miejsce już na początku 2021 r. W lipcu 2020 r. z sukcesem zakończyliśmy kampanie crowdinvestingową pozyskując od inwestorów 4,4 mln zł środków na dalszy rozwój dotychczasowych projektów oraz pozyskanie kolejnych tytułów do portfolio – podsumowuje prezes United Label.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"