Universal Channel zmienia logo, oprawę i strategię promocyjną (wideo)

Kanał Universal Channel od 28 września br. zyska nowe logo i oprawę graficzną. Stacja zacznie się też promować hasłem “100 % Charakteru”, a w komunikacji stawiać będzie na postacie z nadawanych przez siebie produkcji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Zmiany zakładają pozycjonowanie Universal Channel jako kanału zapewniającego świetną rozrywkę dzięki wyrazistym postaciom z filmów i seriali z oferty stacji. - Zdecydowaliśmy się na zmianę naszego pozycjonowania, gdyż doszliśmy do wniosku, że to właśnie silne charaktery są magnesem, który tydzień po tygodniu przyciąga widzów do ich ulubionego serialu - twierdzi Lee Raftery, wiceprezes wykonawczy ds. marketingu w NBCUniversal International Television.

W ramach odświeżenia stacji, Universal Channel rozpocznie premierowo emisję serialu sensacyjnego zatytułowanego “Arrow” ze Stephenem Amellem w roli głównej. Tej jesieni widzowie zobaczą także nowe sezony takich produkcji jak “Whitney”, “Bananowy Doktor” czy “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”. Na antenie będą też amerykańskie filmy.

Zmiany nastąpią na rynkach azjatyckim, afrykańskim, środkowo- i wschodnioeuropejskich, rosyjskim, latynoamerykańskim, brazylijskim, brytyjskim i australijskim. Odświeżenie stacji zostało przygotowane przez centralny zespół marketingu NBCUniversal International Television, agencję Red Bee Media i specjalistę ds. strategii marek telewizyjnych Lee Hunta.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Universal Channel w rynku w sierpniu br. wyniósł 0,18 proc. (więcej na ten temat).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"