Universal McCann triumfuje

Dom mediowy Universal McCann zdobył cztery z pięciu nagród wtrakcie Clear Channel / Media Week Outdoor Planning Awards.

km
km
Udostępnij artykuł:

Należącej do Interpublic Group agencji, poza zgarnięciem trzechz czterech nagród w regularnych kategoriach, przyznano równieżGrand Prix - informuje serwis Brand Republic.

Wspólnie z IPM, Universal McCann triumfował w kategorii"najlepsze wykorzystanie Ciągłości w reklamie outdoor" zawieloletnią kampanię marki Jack Daniels, która zdobyła równieżGrand Prix. Pozostałe kategorie, w których wyróżniono dom mediowyto: "najlepsze wykorzystanie outdooru w kampanii multimedialnej"(razem z Kinetic za kampanię marki Bacardi Superior) oraz"najlepsze wykorzystanie innowacji w reklamie outdoor" (razem zDestination Media za kampanię promującą dziecięcą stacjęNickelodeon, w której wykorzystano interaktywną podłogę do gier wcentrach handlowych).

Jedyna kategoria, w której Universal McCann nie wygrał, tonagroda za "najlepsze wykorzystanie wielu formatów w reklamieoutdoor". Tutaj zwyciężyły MindShare i Kinetic, które uhonorowanoza kampanię w londyńskim metrze mającą na celu transformację markiFirst Direct.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?