PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
UOKiK sprawdza nowe oznaczenia promocji: nieprawidłowości w e-commerce, ruszają kontrole w sklepach stacjonarnych
UOKiK sprawdza nowe oznaczenia promocji: nieprawidłowości w e-commerce, ruszają kontrole w sklepach stacjonarnych
UOKiK zaczyna postępowania ws. cen paliw. Pytania m.in. do Orlenu
T-Mobile po zarzutach od UOKiK zapowiada poprawienie reklam „1200 GB za darmo za rok”
UOKiK stawia T-Mobile zarzuty ws. promocji „1200 GB za darmo przez rok”
UOKiK: Allegro ma zapłacić 206 mln zł kary za faworyzowanie własnego sklepu
UOKiK: Allegro ma zapłacić 206 mln zł kary za faworyzowanie własnego sklepu
Allegro ukarane przez UOKiK. Ma zapłacić 4 mln zł za niedozwolone klauzule w regulaminach
Allegro ukarane przez UOKiK. Ma zapłacić 4 mln zł za niedozwolone klauzule w regulaminach
Nitrozyniakiem zajmie się UOKiK
Nitrozyniakiem zajmie się UOKiK
UOKiK stawia zarzuty Wirtualnej Polsce i wydawcy Onet.pl - chodzi o oznaczania treści reklamowych. Kara do 10 proc. przychodów
UOKiK stawia zarzuty Wirtualnej Polsce i wydawcy Onet.pl - chodzi o oznaczania treści reklamowych. Kara do 10 proc. przychodów
UOKiK karze za fałszywe opinie na Facebooku i Google Maps
UOKiK karze za fałszywe opinie na Facebooku i Google Maps
Robert Makłowicz szykuje własną markę żywności. Ma wspólnika
Cyfrowy Polsat na razie nie musi płacić 35 mln zł kary dot. transmisji Euro 2016
UOKiK skontrolował kosmetyki: błędne dane o składzie, przekroczone daty trwałości
UOKiK skontrolował kosmetyki: błędne dane o składzie, przekroczone daty trwałości
UOKiK stawia zarzut sieci Play ws. utraty rabatu za e-fakturę
UOKiK w kampanii "Stracisz dane, stracisz pieniądze!" ostrzega przed oszustwami w przestrzeni cyfrowej. Spoty w TVP i Polskim Radiu
UOKiK w kampanii "Stracisz dane, stracisz pieniądze!" ostrzega przed oszustwami w przestrzeni cyfrowej. Spoty w TVP i Polskim Radiu
Vectra: Klauzula inflacyjna jest zgodna z przepisami Unii Europejskiej
Vectra: Klauzula inflacyjna jest zgodna z przepisami Unii Europejskiej
UOKiK chce ukarać finansowo Vectrę. Chodzi o przejęcie Multimedia Polska
UOKiK chce ukarać finansowo Vectrę. Chodzi o przejęcie Multimedia Polska
UOKiK: importer sprzętu Dahua utrudniał przeszukanie, 700 tys. zł kary
UOKiK: importer sprzętu Dahua utrudniał przeszukanie, 700 tys. zł kary
Prokuratura Krajowa zajmie się influencerami promującymi alkohol w social mediach? UOKiK prosi o interwencję
Black Friday i Cyber Monday - jak kupować mądrze? Poradnik
Black Friday i Cyber Monday - jak kupować mądrze? Poradnik
UPC Polska ma zapłacić 33 mln zł kary za podwyżkę abonamentu, UOKiK odwoła się od uchylenia zwrotu dla klientów
UOKiK sprawdza klauzule inflacyjne u Orange, T-Mobile i Play
UOKiK sprawdza klauzule inflacyjne u Orange, T-Mobile i Play
UOKiK stawia zarzuty PayPalowi, chodzi o „działania zabronione” i kary umowne
UOKiK stawia zarzuty PayPalowi, chodzi o „działania zabronione” i kary umowne
Emitel ma nowego właściciela, ministerstwa i UOKiK zgodziły się na przejęcie
UOKiK odwołał się od decyzji sądu ws. kupna Eurozetu. Agora na to odpowie
Plus musi zapłacić 39,5 mln zł za automatycznie aktywowane usługi. Sąd podtrzymał kary od UOKiK
Sieci sklepów kazały dostawcom dopłacać m.in. za reklamy. UOKiK wszczął postępowania
Viaplay grozi kara od UOKiK. „Prowadzimy konstruktywny dialog”
Viaplay grozi kara od UOKiK. „Prowadzimy konstruktywny dialog”
UOKiK przegrał z Plusem w Sądzie Najwyższym, kara zmniejszona o 99 proc.
UOKiK wszczął postępowanie ws. problemów z transmisjami na Viaplay
UOKiK wszczął postępowanie ws. problemów z transmisjami na Viaplay
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach
W sylwestrowym konkursie Polsatu widzowie bez szans na szybką wygraną? UOKiK stawia zarzuty, możliwa kara to 160 mln zł
UOKiK uruchamia filtr AR w mediach społecznościowych do oznaczania reklam
UOKiK uruchamia filtr AR w mediach społecznościowych do oznaczania reklam