Wątpliwości UOKiK wzbudził regulamin sprzedawcy. Zastrzegał on m.in., że konsument rezygnując z zakupu musiał zwrócić koszty dostarczenia produktu. Zgodnie z przepisami, w sytuacji odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej przez Internet, klient odsyła towar na własny koszt, a sprzedawca zwraca opłatę za jego dostarczenie. Ponadto, na podstawie kolejnego niezgodnego z prawem warunku, klient musiał mieć paragon, jeżeli chciał zwrócić towar kupiony w sieci. Jeżeli korzystamy z prawa do zwrotu towaru w ustawowym terminie 10 dni, możemy zrobić to na podstawie dowolnego dowodu zakupu – są nimi np. paragon, wyciąg z konta.
Właściciel sklepu internetowego glany.pl, spółka GRIP, zobowiązał się do zmiany niezgodnych z prawem postanowień w regulaminie, dlatego nie została nałożona kara finansowa. Musi to zrobić w ciągu 30 dni od daty uprawomocnienia się decyzji.












