Według komunikatu UPC CallPage to udogodnienie dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie chcą czekać na połączenie na infolinii.
Zamiast tego wpisują swój numer w pojawiającym się na stronie okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Autorzy rozwiązania wygrali czwartą edycję programu Think Big. UPC twierdzi, że dostrzegło w ich pomyśle największy potencjał biznesowy oraz harmonię z kierunkiem rozwoju firmy.
- Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75 proc., pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania - podkreśla Ross Knap, CEO CallPage.
UPC zaznacza że system, po wykryciu potencjalnego klienta, wyświetla pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Narzędzie ma znacząco wpływać na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.












