Mobilne billboardy, przygotowane przez agencję Arip, skupiająuwagę odbiorcy na najistotniejszych funkcjach telewizji cyfrowej,decydujących o jej przewadze nad telewizją analogową, a więc namożliwości zatrzymywania, przewijania i nagrywania programów orazna dostępności kanałów w wysokiej rozdzielczości "Mobile" będziemożna napotkać na ulicach wymienionych miast do 17 lipca br.
Reklama mobilna to kolejny element kampanii reklamowej nowejusługi UPC Polska, która rozpoczęła się w marcu tego roku. Wpierwszej fazie skierowana była do mieszkańców z Warszawy i okolic,gdzie telewizja cyfrowa dostępna była od początku maja. Zasięgdziałań marketingowych poszerzany jest wraz z rozwojem dostępnościusługi w kolejnych miastach.
Kampania telewizji cyfrowej realizowana była już stacjachtelewizyjnych i radiowych, za pomocą stoisk promocyjnych w kinach,reklamy głosowej w sklepach odzieżowych czy spotów wyświetlanych natelewizorach w elektromarketach. Cały czas prowadzona jest takżekomunikacja kierowana do obecnych klientów korzystających z usługUPC Polska za pomocą mailingów, kanału UPC Info, ulotek, broszur iserwisu internetowego operatora.












