Usługi finansowe ważnym sektorem dla reklamy online

Po tzw. 'consumers related', największą kategorią na amerykańskimrynku reklamy online są usługi finansowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

W pierwszej połowie bieżącego roku branża ta stanowiła 15procent całego rynku reklamy online w USA - informuje eMarketer,opierając się na danych Interactive Advertising Bureau (IAB) iPricewaterhouseCoopers (PwC).

Według eMarketera, reklamodawcy przeznaczyli na reklamy w tymsektorze 1,5 miliarda dolarów - o 18,7 procenta więcej w porównaniuz pierwszymi sześcioma miesiącami roku ubiegłego.

To mniej więcej tyle samo co wartość całego amerykańskiego rynkureklamy online w 2005 roku, gdy usługi finansowe stanowiły tutajtylko 12 procent wydatków.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu