Nagrody „Dobry Produkt 2011” przyznane zostały na podstawie badania zrealizowanego przez redakcję Forum Biznesu i Dziennik Gazeta Prawna, pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie to dotyczyło aktualnych postaw i preferencji konsumentów, których pytano o to, jakie produkty uważają za najlepsze w poszczególnych kategoriach i które cieszą się ich największym zaufaniem. W badaniu tym Netia została doceniona przez konsumentów jako dostawca usług dostępu do internetu, otrzymując nagrodę w kategorii „Usługi internetowe”. „Nagrody przyznawane na podstawie opinii konsumentów są dla nas szczególnie cenne. Dlatego też ogromnie cieszy nas fakt, że konsumenci docenili usługi internetowe Netii i otrzymaliśmy tytuł Dobry Produkt 2011 właśnie w tej kategorii” – powiedziała Małgorzata Babik, dyrektor ds. PR w Netii.

Badanie zostało przeprowadzone na próbie 1000 osób metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI). Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za najlepsze w danej kategorii i godne zaufania oraz które określają jako produkty dobre jakościowo. Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymały tytuł „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów 2011”.
*** O Netii: Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.











