Uwierz w diesla

Nie uwierzysz, że to diesel - pod takim hasłem przebiega kampania wprowadzająca na polski rynek Hondę Accord

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nie uwierzysz, że to diesel - pod takim hasłem przebiega kampania wprowadzająca na polski rynek Hondę Accord z nowym silnikiem diesla i-CTDi, zrealizowana przez Instytut Rozwoju Reklamy (IRR) dla Hondy Poland.

Trwająca od maja do lipca br. ogólnopolska kampania obejmuje telewizję, prasę i magazyny oraz nośniki zewnętrzne. Równolegle z kampanią w mediach przeprowadzona zostanie akcja mailingowa połączona z zaproszeniem wybranych odbiorców do udziału w jazdach próbnych Hondą Accord i-CTDi.

- Silnik i-CTDi to pierwszy napęd dieslowski stworzony przez Hondę. Na całym świecie reklamowany jest przez pryzmat doskonałych osiągów i sportowych emocji, jakie zapewnia. Ten sportowy pazur jest też punktem wyjścia kampanii stworzonej przez IRR, zwłaszcza reklamy telewizyjnej - mówi Andrzej Wrzosek, dyrektor marketingu Honda Poland.

Spot Pościg przedstawia dynamiczną ucieczkę gwiazdora i jego partnerki przed natrętnymi paparazzi. Mężczyzna i kobieta, zaskoczeni przez reporterów podczas uroczystej kolacji w wykwintnej restauracji, rzucają się do ucieczki Accordem i-CTDi i wyprowadzają w pole pilotowany z telewizyjnego helikoptera pościg, by w końcu znaleźć spokój w zacisznej wiejskiej rezydencji. Docierający na miejsce z opóźnieniem paparazzi nie rozpoznają w stojącym na parkingu Accordzie i-CTDi samochodu, któremu udało się przed nimi uciec - to przecież nie mógł być diesel...

Wyreżyserowany przez Mariusza Paleja i wyprodukowany przez dom produkcyjny CineArt z Wrocławia spot Pościg jest pierwszą zrealizowaną i jednocześnie pierwszą emitowaną w Polsce reklamą telewizyjną Hondy. Od 17 maja trzydziestosekundowy spot pokazywany będzie w TVP1 i TVP2 (m.in. w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej), TVP3, TVN, TV4, TVN7 i stacjach satelitarnych. Wersja minutowa reklamówki pojawi się w Internecie na stronach portalu Hondy www.honda.pl. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom Effective Media.

Główne hasło kampanii - Nie uwierzysz, że to diesel - w reklamach prasowych uzupełnione jest podhasłem Pierwszy sportowy diesel. Reklamy ukażą się w dodatkach tematycznych do prasy codziennej ("Gazeta Wyborcza", "Puls Biznesu"), tygodnikach ("Polityka", "Newsweek", "Auto Świat") oraz miesięcznikach ("Playboy", "National Geographic"). Za wybór i zakup mediów drukowanych odpowiedzialne są agencja AHA i dom mediowy Pan Media Western.

Dwustopniowa, teaserowa kampania zewnętrzna obejmuje 203 nośniki 14x4, 12x4, 12x3, 6x3 i 5x2, eksponowane we wszystkich dużych miastach Polski. Za zakup nośników wewnętrznych odpowiedzialna jest firma Witkiewicz i Tejchert s.c.

Równolegle z kampanią, także pod hasłem Nie uwierzysz, że to diesel, IRR przeprowadza akcję mailingowa. 20 000 wyselekcjonowanych osób otrzyma w połowie maja przesyłkę zawierającą ekskluzywny folder prezentujący Hondę Accord i-CTDi wraz z imiennym zaproszeniem na jazdę próbną Za dobór grupy odpowiedzialny jest Acxiom Polska (dawny Claritas Polska). Dla wygody uczestników akcji samochody podstawiane będą wprost pod ich drzwi, a udział w jeździe nagrodzony zostanie pakietem upominkowym od Hondy.

Instytut Rozwoju Reklamy (IRR), krakowsko-warszawska agencja full-service, współpracuje z Hondą Poland od 4 lat, obsługując firmę w dziedzinach poligrafii (katalogi, foldery, plakaty, leaflety) oraz mediów elektronicznych (Portal Hondy www.honda.pl, prezentacje multimedialne, kampanie banerowe), a od tego roku również w projektowaniu i realizacji kampanii ATL. IRR odpowiada całościowo za stworzenie, planowanie i koordynację kampanii Nie uwierzysz, że to diesel, stworzenie spota telewizyjnego, projektów reklam prasowych i outdoorowych, a także koncepcję i produkcję materiałów do mailingu oraz przeprowadzenie akcji jazd próbnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów