Valkea twórcą nowej linii kreatywnej Manufaktury

Na wszystkich nośnikach informacyjno-reklamowych łódzkiego centrum handlowego Manufaktura zaprezentowana została jej nowa identyfikacja wizualna. Autorem konceptu jest agencja marketingowa Valkea, która również odpowiada za copy wszystkich komunikatów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Valkea twórcą nowej linii kreatywnej Manufaktury

Inspiracją do stworzenia nowej kreacji był przede wszystkim street art – mocno zakorzeniony w popkulturze Łodzi, ale także idealnie oddający charakter łódzkiej Manufaktury – obiektu multifunkcjonalnego, centrum codziennego życia łodzian, miejsca, w którym przeszłość łączy się z nową energią.

Obecne na grafikach elementy betonowej faktury, rysunki zrobione sprayem, pomalowane farbą szablony nawiązujące do prac wykonanych na murach czy chodnikach jednoznacznie podkreślają przynależność Manufaktury do miejskiej tkanki i jej rolę w budowaniu lokalnej tożsamości.

Przygotowane przez Valkea copy towarzyszące oprawie graficznej ma przełamywać dotychczasowe schematy komunikacji centrum handlowego z klientem. Agencja postawiła na kreatywną grę słowną, zabawę znaczeniami i humor z przymrużeniem oka.  

Valkea jest odpowiedzialna za przygotowanie treści komunikatów oraz projektowanie w nowej linii kreatywnej wszystkich graficznych materiałów wykorzystywanych przez Manufakturę na nośnikach outdoorowych, w mediach prasowych i elektronicznych, a także we własnych kanałach komunikacji. Do nowej identyfikacji zostaną dostosowane także funkcjonujące już w centrum elementy brandingowe, jak Karta Podarunkowa czy Karta Łodzianina.     

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa