Value Media będzie odpowiedzialne za strategię, planowanie i zakup mediów online i telewizji dla marki Amica. Zespołem dedykowanym do obsługi klienta kieruje Michał Kwit, communications director & clients operations.
Value Media w wyniku wygranego przetargu, którego szczegółów firma nie ujawnia zajmie się całościową strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów online i czasu reklamowego w telewizji dla polskiej marki Amica. Tym samym dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką już 10 rok współpracy.
- Na naszą decyzję o przedłużeniu współpracy z Value Media złożyło się kilka czynników. Po pierwsze, doceniamy imponujący, przekrojowy i kompleksowy materiał przetargowy wsparty parametrami i deklarowanymi estymacjami na kluczowych dla nas KPI’s. Po drugie, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników wspólnych działań. Nawet w okresie ostatnich 12 trudnych i nietypowych miesięcy mogliśmy liczyć na olbrzymie zaangażowanie i znakomitą efektywność w digitalu. Po trzecie, bardzo podoba nam się podejście zespołu - profesjonalizm, dbałość o detale i świetna komunikacja. To wszystko sprawiło, że zdecydowaliśmy się na powierzenie Value Media w roku 2021 zarówno budżetu online, jak i telewizyjnego - mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Amica.

Amica to polski producent sprzętu AGD. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1945 roku, a od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Amica jest obecna na 60 rynkach na całym świecie. W całej Europie Amica zatrudnia ponad 3000 pracowników. W 2019 roku uzyskała blisko 600 mln przychodu.











