W sumie na koniec marca br. z usług Vectry korzystało 773 tys. abonentów, czyli o 0,17 proc. więcej niż rok wcześniej. Łączna liczba klientów telewizji cyfrowej i analogowej wyniosła zaś 744,2 tys., co oznacza jednak spadek o 0,2 proc. Abonenci posiadający usługę cyfrową stanowili już 45 proc. wszystkich klientów telewizji sieci.
Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji był internet stacjonarny, z którego na dzień 31 marca 2011 roku korzystało 292 tys. abonentów, czyli o 16,8 proc. więcej niż 31 marca 2010 roku. Z kolei z wprowadzony w ub.r. internet mobilny miał 5 126 klientów.
Relatywnie najbardziej, bo o 40,9 proc., wzrosła jednak liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec roku z tej usługi korzystało 93 tys. klientów.

Wyniki za I kwartał br. podała już sieć UPC Polska. Posiada ona 408 tys. klientów telewizji cyfrowej, czyli usługę tę ma już 40 proc. abonentów telewizji tej sieci (więcej na ten temat).











