Veet przełamuje tabu w filmie pokazującym owłosienie na ciele (wideo)

Marka kosmetyków do depilacji Veet rusza z kampanią w oparciu o nową platformę komunikacji pod hasłem "Your body hair. Your choice". Dzięki niej celebruje różnorodność i akceptację włosów na ciele.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Veet przełamuje tabu w filmie pokazującym owłosienie na ciele (wideo)

Włosy na ciele - to słowa, które mogą być tematem tabu i rzadko są wypowiadane na głos, zwłaszcza przez firmy zajmujące się usuwaniem nadmiernego owłosienia.

Ale słowo „włosy na ciele” staje się centralnym punktem nowej platformy marki Veet, stworzonej przez agencję BETC. W tej nowej kampanii, będącej odzwierciedleniem "relacji z włosami na ciele", BETC i Veet celebrują siłę wyboru. Wybór, żeby trochę dbać o włosy na ciele, albo wcale.

Marka podkreśla, że jest tyle sposobów na pielęgnację włosów na ciele, ile jest kobiet. Veet chce pomóc każdej z nich pomóc, oferując najszerszą gamę produktów stworzonych przez nie, z nimi i dla nich.

Nowy spot autorstwa agencji BETC ma przypominać kobietom, że ich ciało i włosy na nim należą do nich samych oraz że mogą swobodnie dbać o swoje owłosienie na ciele tak, jak chcą.

Kampania rozpoczyna się 45-sekundowym filmem, który koncentruje się na głównym przesłaniu kampanii, a krótsze filmy promują określony produkt i jego zalety. Kampania będzie prowadzona w piętnastu krajach, takich jak Francja, Wielka Brytania czy Niemcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"