Vela Poland rozpoczyna kampanię reklamową w Wielkiej Brytanii i chce otworzyć nowe biuro

Spółka Vela Poland, właściciel grupy serwisów Tripinvest rozpoczęła kampanię reklamową emitowaną w kanałach Polskiego Radia Londyn, a także jest w trakcie otwierania biura w Londynie. Spółka w pierwszej kolejności skierowała swoją ofertę do Polonii w Wielkiej Brytanii i odnotowała pierwszą sprzedaż. Jest to pierwszy krok spółki w kierunku wdrożenia usług w Wielkiej Brytanii. Zagraniczni inwestorzy odpowiadają za nawet 20 proc. transakcji na rynku nieruchomości w Hiszpanii. Vela Poland obecna jest już na 6 rynkach: Rumunii, Niemiec, Belgii, Chorwacji, Portugalii i Szwecji. W II kwartale br. spółka chce przeprowadzić emisję crowdfundingową. Debiut na NewConnect planowany jest na 2024 rok.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Prowadzimy własne badania na temat celów i trendów inwestycyjnych w innych krajach. Okazuje się, że nieruchomości w Hiszpanii są na celowniku wielu inwestorów. Inwestorzy z Wielkiej Brytanii w naszych analizach są tuż za Niemcami, Szwedami i Włochami, jeśli chodzi o średnie ceny kupna nieruchomości na południu Europy. W pierwszej kolejności chcemy wyjść z ofertą do Polaków mieszkających na Wyspach, następnie podjąć kolejne działania i szerszą promocję. – mówi Michał Ćwierzyk, prezes Vela Poland. – Jesteśmy już na 6 rynkach europejskich. Docelowo chcemy być obecni w 20 krajach w Europie. Kampania reklamowa w Wielkiej Brytanii to swoisty pilotaż, chcemy sprawdzić jaka będzie reakcja inwestorów. Otwieramy także biuro. Rozpoczęliśmy też proces zakładania spółki zależnej na tamtym rynku – dodaje Michał Ćwierzyk.

Grupa Vela Poland wprowadziła usługi dotychczas na 6 rynkach zagranicznych – Chorwacji, Portugalii, Rumunii, Niemiec, Belgii i Szwecji. Spółka chce zdywersyfikować profil klientów przez rozwój usług między innymi w Wielkiej Brytanii. Wartość transakcji sprzedaży nieruchomości w 2022 roku, w których pośredniczyła spółka wyniosła kilkadziesiąt mln zł. Spółka chce wykorzystać dobra koniunkturę i skalować biznes.

– Chcemy zachować dotychczasową dynamikę rozwoju. Polacy coraz chętniej spoglądają w stronę nieruchomości na południu Europy. W całym 2022 roku nabyli prawie 3 tys. mieszkań i domów. Po zapytaniach klientów widzimy, że ten rok może być jeszcze lepszy – dodaje Michał Ćwierzyk.

Spółka w 2023 roku zamierza rozwinąć ofertę o wynajem i obsługę potransakcyjną. Spółka rozmawia także z inwestorami instytucjonalnymi i branżowymi o możliwościach współpracy. W 2022 roku spółka wypracowała prawie 2 mln zł przychodów i ponad 450 tys. zł zysku netto, wyprzedzając prognozy przychodów o ponad 17 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa