Viacom i ViTrue stworzyły stronę z teledyskami internautów

ViTrue - platforma reklamowa tworzona przez użytkowników - we współpracy z należącą do Viacom telewizją muzyczną VH1 stworzyła serwis internetowy przeznaczony na muzyczne klipy wideo tworzone przez internautów.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

Nowa strona talentload.tv pozwala użytkownikom na tworzenie i zamieszczanie muzycznych teledysków przy użyciu platformy i narzędzi ViTrue.

„Strona umożliwia nam współpracę z naszą widownią. Może ona wspierać naszą sieć i naszych partnerów w sposób jaki dotąd nie był możliwy” – powiedział Fred Graver, przedstawiciel VH1.

Telewizja VH1 używała strony talentload.tv we wcześniejszych promocjach, gdy wspólnie z Warner Brothers organizowała konkurs na tekst do piosenki promującej film „Prosto w serce” („Music and Lyrics”), z Hugh Grantem i Drew Barrymore w rolach głównych, który 14 lutego trafi do kin. Kampania ta jak dotąd wygenerowała ponad milion odsłon na stronie, a użytkownicy zamieścili około 400 oryginalnych, stworzonych przez siebie piosenek miłosnych.

MarketingVOX - km
Autor artykułu:
MarketingVOX - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele