„To już całkiem ciekawa liczba. Cieszymy się, że udało nam się przekonać tylu klientów do przejrzystej oferty mimo coraz bardziej konkurencyjnego rynku ofert na kartę" - powiedział Gniewek podczas konferencji prasowej.
W rozmowie z ISBnews dodał, że plany obejmują dalsze zwiększenie dynamiki liczby klientów. „Widzimy co się dzieje na rynku, ale działamy w segmencie klientów, którzy są wrażliwi cenowo i paradoksalnie nasza klarowna oferta i nowowprowadzana taryfa oraz jakość obsługi klienta może przyczynić się do jeszcze dynamiczniejszego ich pozyskiwania" – powiedział ISB dyrektor zarządzający Virgin Mobile.
Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu operatora, dodał że spontaniczna znajomość marki wzrosła do 14%, a wspomagana 46%. Wskaźnik NPS kształtuje się na poziomie 48%.
Virgin Mobile Polska jest częścią międzynarodowej grupy inwestycyjnej Virgin. W Polsce działa jako MVNO.












