Kampania reklamowa preparatu witaminowego Vitaral promujezmieniony wizerunek tej marki. Akcja podkreśla bowiem, że produktzapewnia dobre samopoczucie wszystkim członkom rodziny orazwspółtworzy z nimi bliskie relacje. Familijny wizerunek markisymbolizuje, umieszczony na jej opakowaniach, motyw aktywnejrodzinny.
Akcja od 9 marca prowadzona jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVNi TVN 7, Polsat, Polsat 2, TV 4 i kanały tematyczne z pakietu AtMedia), radiu (RMF FM, RMF Classic i Radio Zet), prasie ("Tina","Naj", "VIVA!", "Gala", "Claudia", "Olivia", "Dobre Rady" oraz"Świat Kobiety" i "Uroda") oraz aptekach w całej Polsce (działaniaBTL).Kreację kampanii przygotowała agencja Marketing &Communications Consultants, spot telewizyjny i radiowy zrealizowałdom produkcyjny Propeller Film, natomiast planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Vizeum.












