Vivalife i dr. Antonio Martins dalej z GutPR

Firma Vivalife - dystrybutor wody kokosowej dr. Antonio Martins - odnowiła współpracę dotyczącą obsługi z zakresu media relations z agencją GutPR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W okresie od listopada 2010 do maja 2011 agencja GutPR pomagała wprowadzić na rynek nowe produkty, oferowane przez Vivalife. Na początku współpracy spółka GutPR dostarczyła kontent na firmową stronę internetową, następnie zapewniła szeroką obecność wody kokosowej w internecie, mediach drukowanych oraz telewizji, prowadziła monitoring i biuro prasowe, a także zadbała o działania z zakresu social media, służąc jednocześnie szeroko rozumianym doradztwem komunikacyjnym, wizerunkowym i reklamowym.

W połowie zeszłego roku firma Vivalife nawiązała współpracę  z inną agencją PRową. Kilka miesięcy później wyłączny dystrybutor wody kokosowej zwrócił się do GutPR z propozycją ponowienia współpracy.

Za obsługę firmy odpowiedzialna jest Hanna Gehrke-Gut wraz z zespołem.

Umowa pomiędzy Vivalife a GutPR została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa