Reklamy z kampanii są utrzymane w czarno-białej stylistyce kojarzącej się z filmem „Zima wojna” sprzed dwóch lat, w którym Joanna Kulig zagrała tancerkę i piosenkarkę Zulę Lichoń.
Kampania ma podkreślać, że biżuteria W.Kruk pomaga wydobywać i podkreślać kobiecy blask. W reklamach oprócz Joanny Kulig występują pisarka Joanna Bator, sportsmenka Joanna Fiodorow, nauczycielka Zyta Czechowska, agentka modelek Angelika Wierzbicka oraz kierowniczka salonu W.Kruk Aleksandra Drozdowska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-eddy-serial-netflix-z-joanna-kulig-zwiastun-kiedy-premiera-8-maja-wideo,7170744429971073a ##
- Kobiecość jest dla mnie wartością. Uwielbiam ją za niewyczerpany potencjał i różnorodność. Celebruję blask i kobiecość, doceniam jego piękno i wyjątkową moc - zapewnia Joanna Kulig.

Jest to pierwsza z akcji marketingowych związanych z przypadającym w br. jubileuszem 180 lat W.Kruk.
Kampania obejmuje m.in. telewizję, internet (uruchomiono stronę skadmasztenblask.pl) oraz prasę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polacy-polecaja-innym-marki-wiarygodne-i-spersonalizowane-na-czele-ispot-przed-pandora-hiltonem-i-w-kruk-top-100-marek,7170755503597185a ##

Jesienią 2018 roku Joanna Kulig wspólnie z francuską influencerką Jeanne Damas wystąpiła w kampanii odzieży Reserved (produkowanej przez LPP) utrzymanej w konwencji musicalowej.
Wiosną ub.r. W.Kruk wprowadził kolekcję Ohelo, której ambasadorką reklamową była trenerka fitness Ewa Chodakowska. Natomiast w 2018 roku biżuterię W.Kruk promowały aktorki Magdalena Cielecka i Maja Ostaszewska oraz dziennikarka Martyna Wojciechowska.











