Terminale płatnicze zostały zainstalowane we wszystkich placówkach sieci własnej Poczty Polskiej. Wdrożenie objęło łącznie ponad 4600 placówek, w których zainstalowano blisko 8000 terminali POS. Partnerem wdrożenia było wyłonione w przetargu konsorcjum PKO Banku Polskiego i firmy eService.
Klienci Poczty Polskiej mogą bez dodatkowych kosztów zapłacić kartą za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki, np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe).
Terminale POS dostarczone przez eService oferują także możliwość świadczenia dodatkowych usług, takich jak np. doładowania telefonów komórkowych, wypłata gotówki czy cashback (wypłata gotówki przy okazji zakupów).
Poczta Polska zapowiada, że w najbliższym czasie w swoich placówkach zaoferuje również możliwość dokonywania płatności mobilnych Blik. W planach jest także uruchomienie dla klientów rynku e-commerce płatności kartami bezpośrednio u kuriera.

Operator podaje, że jego klienci w ciągu ostatnich tygodni podczas pilotażu usługi wykonali ponad 500 tys. transakcji kartami płatniczymi Visa i Mastercard.











