W sezonie świątecznym więcej zakupów przez internet

33 procent amerykańskich klientów zamierza w tegorocznym sezonieświątecznym zrobić więcej zakupów w sieci niż przed rokiem.

km
km
Udostępnij artykuł:

21 procent Amerykanów planuje więcej zakupów zrobić wtradycyjnych sklepach, a 46 procent nie zamierza pod tym względemniczego zmieniać w porównaniu z zeszłym rokiem - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przezfirmę Vizu na zlecenie serwisu buySAFE.

Przy dokonywaniu zakupów w sieci, dla 48,1 procenta respondentównajważniejszym czynnikiem jest uznana marka sprzedawcy, polegającana pewności, że otrzyma się towar, za który się zapłaciło. 37,5procenta wskazało tutaj na cenę danego produktu, 8,7 procenta nałatwość dokonywania transakcji, a 5,8 procenta na szeroki wybór wsieci.

Z badania wynika również, że 73 procent amerykańskich klientówrobiłoby jeszcze więcej zakupów przez internet, gdyby zaoferowanoim niższe koszty wysyłki.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji