Wakacje.pl wirtualnie i realnie

Portal Turystyczny Wakacje.pl uruchamia nowe punkty obsługi swoich klientów

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pomysł poszerzenia kontaktów z klientem o rzeczywiste punkty handlowe to element szerokiego programu wyjścia do klienta.

 – Na bieżąco unowocześniamy firmę, wprowadzamy nowe narzędzia usprawniające obsługę klientów, a przez to kształtujemy nowe drogi w e-biznesie – wymienia jakościowe zmiany w Portalu Mariusz Panek, Wiceprezes Zarządu Wakacje.pl. – Oddziały rzeczywiste stanowią uzupełnienie i poszerzenie naszej podstawowej działalności jaką jest i nadal pozostanie handel elektroniczny.

Partnerem lokalizacyjnym Wakacje.pl została gdańska spółka JWK-INVEST S.A. Jest ona właścicielem powstającej ogólnopolskiej sieci galerii handlowych Alfa. – Nasze obiekty to miejsca zlokalizowane w świetnych rejonach miasta, łatwo dostępne dla klientów tak pieszych, jak i zmotoryzowanych. Do ich dyspozycji oddajemy dwupoziomowe parkingi z łatwą komunikacją wewnętrzną, bogaty i zróżnicowany pasaż handlowy, zespół kawiarniano-restauracyjny oraz nowoczesny multiplex kinowy - wymienia główne zalety centrum Katarzyna Szczycińska, Marketing Manager w JWK-INVEST. - Naszymi klientami są przede wszystkim kobiety i to zarówno te młode, dynamiczne jak i dojrzałe o ugruntowanej pozycji zawodowej i ściśle sprecyzowanych gustach. Przychodzą do naszego Centrum z całymi rodzinami i wszyscy znajdują dla siebie coś interesującego.

W chwili obecnej oferty Wakacje.pl można wybierać, konsultować i nabywać w pierwszym realnym oddziale zlokalizowanym w gdańskim Alfa Centrum. Już od połowy października ruszy kolejny punkt w powstającej właśnie olsztyńskiej galerii.

- Chcemy wyjść z naszą ofertą jak najbliżej do naszych klientów – precyzuje nowy pomysł Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl – Jeżeli w trakcie dnia znajdą oni ciekawe oferty na naszych stronach Internetowych, to w trakcie popołudniowych zakupów mogą bez pośpiechu wejść do realnych oddziałów Wakacje.pl i skonsultować wszystkie szczegóły z pracującym tam specjalistą. Jeżeli tylko zechcą mogą też na miejscu, w prosty sposób, sfinalizować całą transakcję.

Zarząd firmy liczy, że nowy pomysł spotka się z dużym zainteresowaniem dotychczasowych klientów Portalu. Punkty realne to dla Wakacje.pl kolejny kanał komunikacji na linii klient – firma. Jest też duża szansa na portfel nowych klientów. Według statystyk spółki JWK-INVEST S.A. Centrum Alfa odwiedza miesięcznie ponad 350 tys. osób.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"