Wal-Mart odebrał Coca-Coli miano czołowej marki świata

Największa na świecie sieć sklepów handlowych Wal-Martzdetronizowała Coca-Colę w opracowywanym przez firmę Brand Financerankingu 500 czołowych marek świata.

km
km
Udostępnij artykuł:

Coca-Cola straciła swój tytuł po raz pierwszy od 2007 roku kiedymiała miejsce pierwsza edycja rankingu, podczas gdy Wal-Martawansował o trzy pozycje w porównaniu z poprzednią jegoodsłoną.

Jednak pomimo spadku na drugie miejsce, Coca-Cola wciąż jestdaleko przed swoim największym rywalem czyli Pepsi, które znalazłosię dopiero na 19. pozycji.

Wysoki wzrost zanotowała z kolei marka McDonald's, przydzielonaw najnowszej edycji rankingu Brand Finance Global 500 do sektorahandlowego. Awansowała ona z 22. na 12. miejsce, a jej wartośćoszacowano na 20 miliardów dolarów.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"