Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)

Grupa Żywiec wprowadza na rynek 1,5-litrową butelkę piwa Warka.Towarzyszy temu telewizyjno-prasowa kampania reklamowa pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa Żywiec uzasadnia wprowadzenie na rynek 1,5-litrowejbutelki Warki tendencją konsumentów do wygody. - Dowodem jestwzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach - przekonujeJoanna Nowakowska, senior brand manager marki.

Zmianę wspierają działania reklamowe przebiegające pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej" w telewizji (wszystkie główne stacje)oraz prasie (tytuły branżowe, tematyczne i lifestylowe).

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowałaagencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowyZenith Optimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"