Warszawska "patelnia" czaruje nowymi kolorami!

W sobotę 6 września br. kolorową metamorfozę przeszło jedno z najczęściej uczęszczanych miejsc w Warszawie – słynny plac „patelnia”, znajdujący się przy stacji metro Centrum. Tego dnia aż 180 osób chwyciło za pędzle i wspólnie odmalowało ścianę, znajdującą się przy „patelni”. Wydarzenie odbyło się za sprawą wspólnej inicjatywy Dulux Let’s Colour z akcją „Warszawa jest trendy”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W minioną sobotę fani kolorowej zmiany na lepsze, a także miłośnicy Warszawy spotkali się, aby wspólnie zmienić oblicze słynnej „patelni” – miejsca, przez które każdego dnia przewijają się dziesiątki tysięcy warszawiaków. W ramach akcji Dulux Let’s Colour oraz „Warszawa jest trendy” mieszkańcy stolicy dokonali „kolorowej rewolucji” – odmalowali ścianę znajdującą się przy „patelni”. Wspaniała pogoda sprawiła, że do wspólnego malowania przystąpiło aż 180 mieszkańców stolicy, którzy zużyli aż 300 litrów farby!

- Warszawa była kolejnym etapem na trasie kolorowej rewolucji Dulux Let’s Colour. Fantastyczna pogoda i wspaniała atmosfera sprawiły, że aż 180 mieszkańców stolicy postanowiło chwycić pędzel w dłoń i wspólnie upiększyć „patelnię”. Do stworzenia muralu zużyliśmy 300 litrów farby! To dzięki warszawiakom wspólna inicjatywa Dulux Let’s Colour i akcji „Warszawa jest trendy” zakończyła się spektakularnym sukcesem. Jestem wdzięczny mieszkańcom Warszawy za świetną zabawę w ramach akcji Dulux Let’s Colour, dzięki im „patelnia” nabrała znacznie więcej kolorów – mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux.

Jak odmienić otaczającą rzeczywistość, aby stała się bardziej kolorowa i przyjazna? Przepis jest prosty – trzeba skrzyknąć mieszkańców, chwycić za pędzle, a następnie malować, malować i jeszcze raz malować. Dowodem na to, że to działa jest inicjatywa Dulux Let’s Colour – prawie 100 pomalowanych lokalizacji, tysiące malujących, tysiące litrów farby zużyte w ciągu trzech lat trwania akcji.

Serdecznie zapraszamy!

Dulux – Życie nabiera kolorów!

Zapraszamy na:

*** Czym jest projekt Dulux Let’s Colour 

Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"