Hasło kampanii „Łyk słońca na każdą pogodę” ma przypominać, że świeże soki, które dzięki Victorii Cymes trafiają do sklepowych lodówek, są źródłem energii, niezbędnej do tego, aby cieszyć się życiem i doceniać jego dobre strony w każdych okolicznościach. W reklamie promowane są świeże soki Cymes z polskich warzyw i owoców, w wariantach: marchew, marchew-seler i jabłko.
- Zaprosiliśmy do współpracy panią Weronikę Książkiewicz, ponieważ uważamy, że dobrze symbolizuje nasze konsumentki: kobiety pełne energii i pasji, odważnie podejmujące codziennie nowe wyzwania, ale też doceniające dobre strony życia - mówi prezes firmy Victoria Cymes Lech Krukowski.
Zdjęcia Weroniki Książkiewicz, które pojawią się w kampanii prasowej i internetowej wykonał Maciej Nowak.

Kampania prowadzona jest w telewizyjnych kanałach ogólnopolskich (spoty 15-sekundowe i billboardy sponsorskie). Będą ją wspierać działania PR, aktywności w internecie i aktywności w social mediach. W sklepach pojawią się nowe materiały POS z wizerunkiem Weroniki Książkiewicz. Kreację i spot przygotowała agencja MK Group, kampanię w telewizji zaplanował i zakupił dom mediowy U2.











