'Weź kurs na Kubę'

Kampania Proximity dla Uniq Lisner Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Uniq Lisner Polska rozpoczął program motywacyjny skierowany do kanałów dystrybucji pod nazwą "Weź kurs na Kubę". Program jest skierowany do właścicieli hurtowni dystrybuujących produkty Uniq Lisner, a także do przedstawicieli handlowych tych firm i handlowców Lisnera.                   

Główną nagrodą w programie jest wyjazd na Kubę ufundowany dla najlepszych dystrybutorów. Najlepsi przedstawiciele handlowi za realizację ustalonych celów sprzedaży otrzymają sprzęt AGD i RTV. Agencja Proximity wraz z działem marketingu Uniq Lisner przygotowała szereg materiałów komunikacyjnych wprowadzających promocję i podtrzymujących kontakt z jej uczestnikami. Kampania mailingowa kierowana do dystrybutorów zaplanowana została na 5 odsłon. Jednocześnie Agencja (wraz ze Studiem Orbita) przygotowała stronę intranetową skierowaną do dystrybutorów i handlowców na której publikowane są bieżące informacje o programie. Komunikacja SMSowa podtrzymuje kontakt z przedstawicielami handlowymi i zachęca do odwiedzania Intranetu. Przedstawiciele Lisnera otrzymali prezentacje multimedialne i gadżety dla właścicieli sklepów spożywczych.   

Agencja Proximity realizuje projekt po wygranym przetargu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?