"Weź to na chłodno" - program konsumencki Lipton Ice Tea w salonach Kolportera i Top-Press

W salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press realizowany jest program konsumencki marki Lipton Ice Tea (PepsiCo) pn. "Weź to na chłodno", w którym można wygrać napój tej marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Programem konsumenckim marki Lipton Ice Tea "Weź to na chłodno" zostały objęte butelki o pojemnościach 0,5l, 1l oraz 1,5l, opatrzone promocyjną etykietą oraz niebieską nakrętką. Wystarczy odkręcić nakrętkę i sprawdzić, czy znajduje się pod nią informacja o wygranej butelce czarnej mrożonej herbaty Lipton Ice Tea o smaku cytryny o pojemności 0,5l. Do wygrania jest 500 000 takich butelek.

Nakrętki można wymienić we wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press, a także w restauracjach KFC oraz wybranych sklepach, które biorą udział w akcji. Punkty odbioru wygranych butelek można sprawdzić na stronie www.weztonachlodno.pl, gdzie znajdują się też wszystkie szczegóły programu. Akcja potrwa do 30 czerwca 2013 r.

grafika

Realizacja programu konsumenckiego marki Lipton Ice Tea to wynik umowy pomiędzy Kolporterem a koncernem PepsiCo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały