Więcej Gatorade w Sieci

Polska strona internetowa Gatorade

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pepsi Cola General Bottlers Poland, dystrybutor napoju izotonicznego Gatorade uruchomił stronę internetową www.gatorade.pl.

Powstanie polskiej witryny Gatorade to kolejny etap rozwoju marki na polskim rynku.

W maju 2004 r. została poszerzona sieć dystrybucji tego napoju. Internetowa platforma komunikacji ma służyć wspieraniu działań promocyjnych Gatorade oraz przekazywaniu informacji naukowych  z zakresu nawadniania i odżywiania sportowców. Na stronie znajdują się bloki tematyczne zawierające:˘ informacje o składzie i funkcji Gatorade (o napoju)˘ materiały Gatorade Sport Science Institute (nauka)˘ listę wydarzeń, w których Gatorade uczestniczy (wydarzenia)˘ listę polskich i światowych sportowców pijących Gatorade (sportowcy).

W kąciku dla prasy zamieszczone zostały dotychczasowe informacje prasowe dotyczące Gatorade. Dziennikarze i zainteresowani internauci mogą także zapisywać się na bezpłatny newsletter internetowy. Obecnie na stronie proponowane są trzy konkursy prasowe organizowane wspólnie z magazynami: Men's Health, Shape oraz Lady fitness. Wkrótce  pojawią się konkursy wyłącznie dla internautów.

Twórcy polskiej strony Gatorade postawili na jej interaktywność. Oprócz linków, sekcji zawierającej tapety z wizerunkiem Marcina Urbasia oraz konkursów, istnieje możliwość wymiany informacji z ekspertem Gatorade Sport Science Institute (GSSI). Dr Zbigniew Szyguła, polski przedstawiciel GSSI odpowiada na pytania naukowe, które internauci przysyłają na adres gssi@compress.com.pl. Najciekawsze tematy tej korespondencji pojawiają się następnie w sekcji nauka.

Chcemy, aby polska strona Gatorade dostarczała fachowych porad z zakresu nawadniania i odżywiania sportowców. Stawiamy na rzetelną wiedzę, którą gwarantuje instytut naukowy GSSI - powiedziała Aneta Dworak, brand manager Gatorade.

Projekt Gatorade.pl wpisuje się w globalną koncepcję marki. Serwis odpowiada stylem innym witrynom produktowym Gatorade, funkcjonującym obecnie na całym świecie. Odpowiednie wykorzystanie technologii Flash w połączeniu z HTMLem, pozwoliło zoptymalizować funkcjonalność serwisu i dostosować go do specyfiki polskiego Internetu. Jednocześnie zachowane zostały światowe wytyczne dotyczące wizerunku Gatorade.

W Pepsi projekt koordynuje Aneta Dworak. Za przygotowanie koncepcji, wykonanie i hosting www.gatorade.pl odpowiedzialna jest agencja digital One z Łodzi. Współpracująca z Pepsi agencja PR ComPress odpowiada za zawartość merytoryczną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online