Meta szykuje Threads na wzmożony ruch reklamowy. Firma informuje o dodatkowych placementach, aktualizacji narzędzi i szerszej kompatybilności kampanii, tak aby bieżące i nowe działania mogły trafiać do feedu Threads bez dodatkowych wdrożeń. Reklamodawcy mogą w każdej chwili skontrolować i zmienić ustawienia placementów.
Kluczową zmianą jest aktualizacja Marketing API (MAPI). Dzięki niej marki uzyskają dostęp do większej liczby typów reklam oraz lepszej widoczności kampanii w całym ekosystemie Meta, obejmującym Facebooka, Instagrama i Threads. To element porządkowania zasobów przed świątecznym pikiem sprzedaży.

Większe grafiki i wideo
Meta zwiększa maksymalną wysokość pojedynczych grafik i wideo w feedzie Threads z proporcji 1:1 do 4:5. Większe materiały zostaną automatycznie przycięte i wycentrowane do 4:5. Firma podkreśla, że zmiana ma ułatwić przenoszenie kreacji z innych aplikacji bez utraty spójności.
MAPI wspiera teraz wszystkie proporcje dla formatów wideo w Threads. Według informacji platformy, wcześniejsze i nowe kampanie z opcją emisji w feedzie Threads oraz z formatem wideo zaczną serwować reklamy również w tym środowisku. To powinno uprościć zarządzanie budżetem między kanałami.
Reklamodawcy zyskali także statyczny karuzelowy format 1:1 w feedzie oraz narzędzie Placement Asset Customization (PAC). PAC pozwala dopasowywać kreacje graficzne i wideo do specyfiki poszczególnych placementów, co może poprawić wyniki i jakość ekspozycji.

Threads rozszerzył reklamy globalnie po testach z wybranymi markami i partnerami, w tym Wendy’s i GroupM. Od tego czasu platforma zyskała ok. 80 mln dodatkowych aktywnych użytkowników miesięcznie i szacunkowo sięga 400 mln, z czego 75 proc. obserwuje co najmniej jeden profil firmowy. Meta ogłosiła też nowych partnerów weryfikacji zewnętrznej dla Threads, by zwiększyć komfort emisji reklam w feedzie przed sezonem świątecznych zakupów.











