Większe zaufanie do serwisów społecznościowych niż reklam

Internauci mają o wiele większe zaufanie do swoich znajomych zserwisów społecznościowych niż do sprzedawców, reklamodawców czyblogów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Więcej niż 1/3 internautów stwierdziła, że ma "wysokie" zaufaniedo informacji otrzymywanych od przyjaciół i znajomych z serwisówspołecznościowych - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na badanie Faves.com. 90 procent z nich maco najmniej "umiarkowane" zaufanie do swoich kontaktów z tego typuserwisów.

Tymczasem dużą dozę zaufania dla opinii i materiałówprzedstawianych przez sprzedawców, reklamodawców, blogi lub forainternetowe, ma zaledwie 4 procent respondentów.

Z badania Faves.com wynika również, że 34 procent internautówkorzysta z serwisów społecznościowych przynajmniej raz w tygodniu,w porównaniu z 13 procentami przed dwoma laty. Z kolei w przypadkuserwisów umożliwiających dzielenie się różnego rodzaju mediami(typu YouTube czy Flickr), wskaźnik ten wzrósł w tym samym okresiez 9 do 26 procent.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów