Większość konsumentów napotyka na problemy przy internetowychtransakcjach

87 procent konsumentów przeprowadzających transakcje onlinenapotkało na problemy z nimi związane.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje eMarketer, powołując się na badanie HarrisInteractive przeprowadzone na zlecenie firmy Tealeaf, 42 procentrespondentów mających takie problemy przechodziło dokonkurencyjnego serwisu albo całkowicie rezygnowało ztransakcji.

Kolejne 52 procent badanych, którzy doświadczyli złej obsługiklienta przy kontaktowaniu się z daną firmą, całkowiciezaprzestawało robienia z nią interesów.

Nieudane transakcje online mają także spory wpływ na tychkonsumentów, którzy nie przechodzą od razu do konkurencji, alewciąż próbują kupować od firm, z którymi mieli problemy.

53 procent respondentów napotykających na takie problemy próbujesię kontaktować z serwisem obsługi klienta. Aż 49 procentom takichosób nie udało się załatwić swojej sprawy w ten sposób. Co więcej,68 procent stwierdziło, że osoby z którymi się kontaktowali niemiały wiedzy na temat serwisu internetowego swojej firmy, a 70procent miało poczucie, że osoby te nie rozumiały na czym polegaistota problemu.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"