Dwutygodnik BRAVOsport - od numeru 17/2003 zwiększył średni nakład drukowany do 165 000 egzemplarzy. (więcej poniżej)
Z prognoz sprzedaży nr 17/2003 wynika, że zwroty tego wydania zatrzymają się na bardzo niskim poziomie 17% (dane: Wydawnictwo Bauer).
Zmiany w magazynie wprowadzone na początku roku: przyjazny layout, dynamiczne zdjęcia, nowoczesne czcionki, nowe rubryki m.in.: "Czytaj-nie pytaj", dodatkowe strony z rozrywką, zwiększyły zainteresowanie tytułem wśród czytelników, co bezpośrednio przełożyło się na wzrost sprzedaży pisma.
"Cieszy mnie fakt, że coraz więcej czytelników sięga BRAVOsport" mówi redaktor naczelny Robert Swaczyński. "Misją magazynu jest pokazywanie sportu na TAK. Pismo w swojej formule ma zachęcać do czynnego uprawiania sportu oraz zdrowego kibicowania."












