Wielka kampania Fujitsu Siemens Computers

Fujitsu Siemens Computers rozpoczyna kampanię podnoszącą świadomość marki

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Firma Fujitsu Siemens Computers poinformowała, że jest oficjalnym partnerem eliminacji do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 - "Qualifiers 2006". Logo wiodącego europejskiego producenta sprzętu komputerowego będzie pojawiało się jako jedno z najlepiej eksponowanych na banerach reklamowych wokół boisk stadionów podczas meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata FIFA 2006. Pakiet sponsorski zawiera również prawa do używania tytułu i logo sponsora podczas kampanii promocyjnych, prawa do zdjęć i filmów, jak również możliwość uczestniczenia wraz z zaproszonymi gośćmi w meczach kwalifikacyjnych pomiędzy 145 drużynami i w 20 meczach rozgrywanych pomiędzy narodowymi reprezentacjami w roku 2006. Logo Fujitsu Siemens Computers będzie widoczne do czerwca 2006 roku podczas meczów rozgrywanych w 26 miastach europejskich, również w Polsce.

Barbara Schädler, wiceprezes i szef marketingu korporacyjnego w Fujitsu Siemens Computers powiedziała: "Wzbogaciliśmy naszą świadomość marki kampanią brandingową 'We make sure' w roku 2004. Partnerstwo podczas eliminacji do Mistrzostw Świata 2006 i przyjazne nastawienie reprezentacji narodowych da nam dalszą możliwość podniesienia poziomu rozpoznawalności marki w Europie."

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"