Wielka moda, czyli rewolucja w Reserved

Jesienią tego roku Reserved (LPP) wprowadza do swoich sklepów w Europie kolekcję modową zgodną z trendami ze światowych wybiegów. Reserved ma stać się marką dla wymagających i oczekujących nowości Klientów.

Marcin Szumichora - zdjęcia archiwum Reserved
Marcin Szumichora - zdjęcia archiwum Reserved
Udostępnij artykuł:

- Kolekcja została bardzo wysoko oceniona przez międzynarodowe grono stylistów z branży. Skierowana jest do osób w wieku 25+. Pokazana będzie na modelach z topowych mediolańskich agencji mody - powiedział Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu marki Reserved.

W reklamach pojawią się więc twarze, które wcześniej pozowały dla Kenzo, Moschino, Versace, DKNY, Valentino, Yves Saint-Laurent, GUCCI, Jean Paul Gaultier.            

-  Jest to pierwszy krok w stronę wielkiej mody, która już w sierpniu, a na dobre od września będzie dostępna w całej sieci. Wraz z wprowadzeniem kolekcji zostaną też specjalnie i jednolicie oznakowane wszystkie salony Reserved w Europie - dodał Mariusz Kozak-Zagozda.

Niedawno zakończone zostały zdjęcia do nowej kampanii. Obecnie wybierane są "twarze" marki na jesień.

             

Jak dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl Reserved jest w tej chwili w trakcie wielkich zmian. Nie tylko w marketingu, ale wewnątrz każdego elementu tworzącego tę markę.

Zmienia się kolekcja, która będzie w większej części zgodna z najnowszymi światowymi trendami, ma być o 100% większa, czyli większy wybór w salonach oraz będą krótsze serie, aby klienci odwiedzali salony znacznie częściej niż dotychczas.

- Skracamy czas produkcji, aby najdalej w ciągu miesiąca od pokazów mody prezentujących nowe trendy, nasze kolekcje znalazły się w sprzedaży. Poprawiamy jakość tkanin, jakość szycia i wykończeń. Współpracujemy także z międzynarodowym gronem projektantów oraz ze znanymi i uznanymi stylistami - powiedział serwisowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Kozak-Zagozda.

LPP rozpoczęła niedawno współprace z jedną z największych w Europie firm doradczych, specjalizujących się w segmencie odzieżowym, m.in. z francuskiej PECLERS PARIS oraz z WGSN, z których pomocy korzystają takie firmy jak np.: ZARA.

Oprócz tego zmienia wygląd całej sieci sprzedaży.

- Stworzyliśmy nowe oblicze dla naszych salonów. Otworzyliśmy już pierwsze sklepy zaprojektowane wedle najnowszych standardów. W Warszawie przy ul. Marszałkowskiej, w CH Arkadia, w CH Promenada, w Krakowie w Galerii Kazimierz, w Pradze, w Moskwie, w innych Państwach Europy śr. - wsch.. Za jakiś czas pojawimy się także w Berlinie. Krok po kroku, miesiąc po miesiącu, będziemy przebudowywać całą naszą sieć sklepów. Będą też powstawały nowe, większe i bardziej eleganckie "flagowe" sklepy pod marką Reserved - dodał Mariusz Kozak-Zagozda.

Zmodyfikowana została też strategia komunikacji marketingowej.

- Idziemy zdecydowanie w stronę wartości wyższych, w stronę mody. Reserved przestaje być już tylko lifestylową i casualową marką dla wszystkich. Staje się marką dla wymagających i oczekujących nowości Klientów - mówi wortalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Kozak-Zagozda.

Grupa LPP SA miała 42,69 mln zł zysku netto w 2004 roku. Przychody grupy producenta i dystrybutora odzieży marki "Reserved" wyniosły w tym czasie 546,65 mln zł.

Marcin Szumichora - zdjęcia archiwum Reserved
Autor artykułu:
Marcin Szumichora - zdjęcia archiwum Reserved
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"