Call Center Poland S.A. przedstawił koncepcję "Wielokanałowej Promocji Sprzedaży Partnerskiej". Polega ona na dołączeniu do sprzedaży produktu podstawowego jednego Partnera specjalnej oferty drugiego Partnera (dostępnej tylko przy zakupie produktu podstawowego). W ten sposób powstaje nowy produkt, dedykowany ściśle określonej grupie docelowej, spełniający jej oczekiwania.
Idea takiej oferty zrodziła się po kilku latach prowadzenia szeregu różnorodnych działań sprzedażowych dla wielu klientów: banków, firm ubezpieczeniowych czy telekomunikacyjnych. O finalnych rezultatach projektowanych i prowadzonych kampanii decydowała pełna i skoordynowana współpraca z Klientem w zakresie kreacji komunikatów reklamowych, doboru mediów oraz obsługi nowatorskich kanałów komunikacji z potencjalnymi Klientami. Firma postanowiła rozszerzyć te działania zapraszając do wspólnej sprzedaży dwóch partnerów, wybranych wg kryteriów możliwości połączenia ich oferty i jeden pakiet.

Zdaniem firmy kluczem do sukcesu jest to, by wszelkie działania związane z proponowaną "Wielokanałową Promocją Sprzedaży Partnerskiej" koordynowane były przez jeden zespół składający się z przedstawicieli Call Center Poland SA i zainteresowanych firm. Przestrzeganie tej reguły pozwoli opracować optymalny projekt, na bieżąco monitorować osiągane wyniki i natychmiast reagować na nieprzewidziane sytuacje mogące wpływać na końcowe rezultaty.
Dlatego też Call Center Poland proponuje pełną organizację i koordynację działań promocyjnych i sprzedażowych wybranego przez Zleceniodawców produktu czy usługi - zarówno na etapie przygotowania jak i poźniejszej koordynacji Projektu.











