Wieloryb reklamuje 'zaskakująco orzeźwiający' Fresz (wideo)

W telewizji startuje kampania reklamowa napoju Fresz. Akcja podhasłem "Zaskakująco orzeźwiający" promuje odświeżony wizerunek tejmarki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowaFresz pokazuje w 15-sekundowym spocie, jak wupalny dzień orzeźwienie młodej dziewczynie sięgającej po tennapoju zapewnia leżący w pobliżu wieloryb. Akcja jest utrzymana wlekkim, młodzieżowym stylu, promując odświeżony wizerunek tej markijako skierowanej do ludzi otwartych, młodych duchem i ceniącychpoczucie humoru. Przekaz pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający"reklamuje również nowy wariant smakowy napoju Fresz:jabłko-mięta.

Akcja jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie, 4Fun, Discovery istacjach z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji