Do udziału w loterii potrzebne są personalizowane karty zdrapki, które zostaną dołączone do całego nakładu „Super Expressu” pięciokrotnie: 16 marca, 30 marca, 13 kwietnia, 27 kwietnia oraz 11 maja br. Zadaniem uczestnika gry jest zdrapywanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą w wydaniach gazety. Wygraną gwarantuje odkrycie czterech jednakowych symboli.
Czytelnicy „Super Expressu” będą mogli wygrać w „Wiosennej Loterii” od 100 do 5 tys. zł., a łączna wartość nagród w grze to 200 tys. zł.
Wprowadzenie loterii promuje kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Polo TV, Fokus TV, Eska TV, TV Puls, Puls 2) i radiu (Polskie Radio, Radio Eska, Radio Wawa, VOX FM, Radio Plus).
Kampania promocyjna została przygotowana przez dział marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive, a zakupem mediów zajął się Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” w styczniu br. wyniosła 157 625 egz. (więcej na ten temat).











