Według informacji podanych przez Condé Nast lokalnym wydawcą magazynu będzie firma Nervora, która już wcześniej współpracowała z Condé Nast przy wydawaniu na Środkowym Wschodzie serwisu Style.com/Arabia.
Plan zakłada, że w październiku br. wystartuje internetowy serwis Vogue Arabia, który jednocześnie zastąpi platformę Style.com/Arabia. Strona będzie dostępna w angielskiej i arabskiej wersji językowej. Z kolei wiosną 2017 r. w sprzedaży pojawi się drukowany „Vogue” w wersji arabskiej.
Siedzibą redakcji nowego magazynu będzie Dubaj. Funkcję redaktor naczelnej pisma i serwisu ma pełnić księżniczka Deena Aljuhani Abdulaziz, należąca do saudyjskiej rodziny królewskiej, właścicielka ekskluzywnego butiku w Rijadzie.
- Świat arabski liczy obecnie 250 mln ludzi, którzy nigdy nie mieli wersji „Vogue” w swoim języku. Przyszła najwyższa pora, by to zmienić - przyznaje w rozmowie z „Financial Times” Deena Aljuhani Abdulaziz.

Arabski „Vogue” będzie 22. lokalną mutacją magazynu na świecie. Obecnie tytuł ukazuje się m.in. w USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rosji, Japonii, Indiach i na Ukrainie.











