W trzecim kwartale 2025 roku przychody sprzedażowe grupy kapitałowej PMPG Polskie Media wyniosły 8,01 mln zł, o 4,8 proc. więcej niż przed rokiem (7,64 mln).
Natomiast koszty własne sprzedaży zmalały z 5,15 do 4,35 mln zł, te w zakresie ogólnego zarządu – z 2,81 do 2,76 mln, zaś koszty sprzedażowe poszły w górę z 1,52 do 1,85 mln.
W efekcie kwartalna strata na poziomie sprzedażowym zmniejszyła się z 1,77 mln do 862 tys. zł, a w ujęciu netto – z 1,83 mln do 851 tys. zł.
– Konsekwentnie realizujemy strategię zwiększania wartości naszych aktywów cyfrowych. Wyniki kolejnego kwartału potwierdzają, że nasze działania przynoszą wymierne efekty zarówno w zakresie finansów, jak i wzrostu zasięgów – podkreśliła w komunikacie Katarzyna Gintrowska, prezes PMPG Polskie Media.
– Wprost.pl znacząco wzrósł w ilości odsłon – 34,4 mln w III kw. 2025 r. wobec 25,1 mln w III kw. 2024 r., a jeśli chodzi o unikalnych użytkowników to wzrost oscylował w okolicach 18,4 proc., co przekłada się na 5,65 mln unikalnych użytkowników miesięcznie w ciągu III kw. 2025 r. – wyliczyła.

PMPG Polskie Media od dwóch lat ze stratą
Grupa PMPG Polskie Media ujemną rentowność netto notuje nieprzerwanie od czwartego kwartału 2023 roku. W całym 2024 roku przy 33,38 mln zł przychodów miała 8,3 mln zł straty netto.
Natomiast w pierwszych trzech kwartałach br. jej wpływy zmalały rok do roku o 5,5 proc. do 22,94 mln zł. Strata na poziomie EBITDA zmniejszyła się z 4,16 do 3,78 mln zł, na operacyjnym – z 4,84 do 4,39 mln, a w ujęciu netto – z 5,03 do 3,52 mln.










