W reklamach przedstawiane są najważniejsze atuty Formuły Biznes Box: abonament może być wykorzystywany przez jednego, dwóch lub trzech użytkowników, a obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz internet mobilny. Ceny różnych wariantów miesięcznego abonamentu wynoszą 29,99 zł, 54,99 zł i 79,99 zł (zobacz szczegóły).
Występujący w kampanii Wojciech Modest Amaro dołączył do grupy celebrytów promujących Play. Tydzień temu zaczęła się kampania Formuł Solo, Duet i Rodzina, w której oprócz Kuby Wojewódzkiego i Agnieszki Dygant biorą udział Pascal Brodniki i Piotr Adamczyk. Z kolei oferty Play dla firm reklamowali w ostatnich latach Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc.
Wojciech Modest Amaro był jurorem w programie „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” w Polsacie przez pięć dotychczasowych edycji, odszedł z show na początku maja. W ub.r. wystąpił w kampaniach reklamowych urządzeń kuchennych Samsunga i farb Magnat, wziął też udział razem z Maciejem Nowakiem w akcji promującej segregowanie śmieci.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bartosz-dobrzynski-za-dwa-lata-naklady-marketingowe-play-na-internet-i-telewizje-beda-rowne ##
Akcja reklamująca Formułę Biznes Box w Play dla Firm jest realizowana m.in. w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowały agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności w internecie), Plej (reklamy BTL). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.











