Kampania pod hasłem "Wonderful world" reklamuje wrocławski domhandlowy Renoma, który zostanie ponownie otwarty 25 kwietnia.Przekaz akcji przedstawia modelki w magicznych kreacjach, co mapodkreślać elegancki i elitarny charakter tego miejsca. Ponadto wramach działań do gazet dołączane są inserty w postaci pocztówekpokazujące historię budynku, w którym mieści się Renoma. Kampaniajest skierowana do mieszkańców Wrocławia i okolic, w wieku 25 - 50lat i z wyższym wykształceniem.
Działanie reklamowe od początku kwietnia są prowadzone w prasie(wrocławskie wydanie Gazety Wyborczej, Gazeta Wrocławska, Metro,Dziennik, Avanti, Hot Moda & Shopping), radiu (Roxy FM Wrocław,Złote Przeboje Kolor Wrocław, PR Wrocław, RAM Wrocław) oraz naoutdoorze (nośniki we Wrocławiu). Kreację kampanii - zaplanowanejdo końca maja - przygotowała agencja San Markos, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy Media On.












