Wózki Chicco Urban reklamowane jako „prawdziwy komfort w mieście” (wideo)

Firma Artsana Poland, dystrybutor marki Chicco, rozpoczęła w telewizji kampanię promującą wózki spacerowe z serii Urban. Działania te, przygotowane przez Creative People i Value Media, towarzyszą konkursowi koordynowanemu przez Web Search Factory.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wózki Chicco Urban reklamowane jako „prawdziwy komfort w mieście” (wideo)

Trwająca do końca kwietnia kampania realizowana jest w telewizji - w postaci 15- i 30-sekundowych spotów emitowanych w kanałach z oferty TVN i Polsatu, jak również w internecie, kinach oraz sklepach. Jej grupą docelową są młode kobiety, które planują powiększenie rodziny.

Kampanii towarzyszy konkurs prowadzony na stronie internetowej wozkispacerowe.com.pl - do wygrania w nim są wózki Chicco Urban oraz zestawy z akcesoriami dla niemowląt marki Chicco. Konkurs, który potrwa do 17 kwietnia, koordynuje agencja Web Search Factory.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Value Media, a  strategię komunikacji opracowała agencja Creative People.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"